Topul celor mai bine vandute colectii de haine! Uite ce vedete au facut avere lansandu-se in industria modei (Partea I)


Nu trece nici un an fara sa auzim ca o alta vedeta isi lanseaza o linie de haine sau are o colaborare cu un brand renumit, pentru realizarea unei colectii. Rihanna, Nikki Minaj sau Kanye West sunt doar cateva din starurile care in 2013 si-au anuntat lansarea unor linii de haine.

In timp ce unele colectii sunt aspru criticate, altele nu doar ca sunt bine primite de criticii de moda ci si vand foarte bine. Iata care sunt cele mai de succes colectii care poarta semnatura unor vedete.

Fiica cantaretului Lionel Richie, Nicole si-a lansat in 2007 linia de bijuterii “House of Harlow 1960”. Treptat sub acest label Nicole Richie a lansat si genti, pantofi si ochelari de soare. In 2009 Nicole a creat si o colectie de haine pentru gravide pentru “A Pea in the Pod” iar in  2010 apare pe piata prima sa colectie de haine “Winter Kate”. Ulterior vedeta a mai lansat o colectie pentru “Macy’s” si  primul sau parfum. Se pare ca averea vedetei a crescut cu 3 milioane de dolari dupa ce aceasta si-a incercat norocul in domeniul modei.

Fosta componenta a trupei Spice Girls, Victoria Beckham a fost numita “Designerul anului” in cadrul British Fashion Awards 2011 . “Victoria Beckham Collection” cuprinde genti si rochii cu preturi intre 500 si 5000 de dolari. Brand-ul a avut castiguri de peste 95 milioane de dolari de la lansare. In cadrul New York Fashion Week 2014, Victoria a anuntat ca isi va extinde linia cu incaltaminte si articole vestimentare pentru barbati.

Sean Combs a inregistrat un foarte mare success cu linia sa de haine si cea de parfum, lansate in 1998. “Sean John Clothing, Inc.” a inceput ca o colectie de haine sport care i-a adus starului hip- hop recunoasterea in lumea modei si venituri de peste 100 de milioane anual.

Prima linie a cantaretei Gwen Stefani, denumita “L.A.M.B.”, a fost lansata in 2003 si include haine, pantofi, genti, parfumuri si ceasuri. In 2005 vedeta lanseaza “Harajuku Lovers” o linie de inspiratie japoneza. Cele doua colectii i-au adus artistei in cont nu mai putin de 200 milioane de dolari. Cea mai recenta linie lansata de Gwen Stefani “DWP”, pune la dispozitia fashionistelor haine eco- friendly.

 

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Nelson Mondialu, casa de la țară: „I-am luat casă să-i fac vecini cu voi!"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Fashion
Parteneri