#Kanal D s-a clasat pe prima poziție în topul televiziunilor din România, pe targetul Comercial și Național
Miercuri, 27 ianuarie, Kanal D s-a poziționat pe prima poziție în topul televiziunilor din România, cu Știrile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor, atât pe targetul Comercial, cât și pe cel Național. În ceea ce privește publicul All Urban, stația s-a clasat pe locul secund, la o diferența foarte mică de liderul segmentului de piață.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a fost lider de piață, în rândul publicului din întreagă țară și de la orașe, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, înregistrând 3,5% rating și 15,2% cota de piață, pe targetul Național, 1,9% Rating și 16,7% cota de piață, pe targetul Comercial, și 2,7% rating și 13,3% cota de piață, pe targetul All Urban.
O medie de 627.000 de români din întreaga țară au urmărit ieri, în fiecare minut al difuzării, Știrile Kanal D de la ora 12:00. În minutul de maximă audiență, atins la 12:59, peste 805.000 de telespectatori din întreaga țară erau cu ochii pe Kanal D!