Acidul iti scurteaza viata! Uite cu cati ani!

Acidul iti scurteaza viata! Uite cu cati ani!
Acidul iti scurteaza viata! Uite cu cati ani!

Consumul regulat al bauturilor carbogazoase a dus la cresterea in greutate, la diabet zaharat si atacuri de cord, printre alte probleme de sanatate.

 

Conform unui studiu recent realizat de Universitatea San Francisco din California, consumul regulat a unui suc acidulat va poate scurta telomerii. Acestia sunt capacele proteice de la capatul cromozomilor care protejeaza AND-ul.
“Lungimea telomerilor se scurteaza natural odata cu inaintarea naturala in varsta.”, potrivit cercetatoarei  Cindy Leung.
Atunci cand telomerii ajungi prea scurti, celula se strica si moare.
Leung si echipa sa au constatat faptul ca acidul grabeste practice scurtarea naturala si este strans legat si de bolile de inima, diabet si cancer.
La studiu au participat cinci mii de oameni carora li s-au luat probe de sange, iar cei bolnavi de diabet si boli de inima erau exact cei care consumau frecvent astel de bauturi si aveau si telomerii mai scurti decat in mod obisnuit.
Totodata, mai multe studii realizate de Scoala de experti in sanatate Harvard au scos la iveala faptul ca una, doua doze de alcool pe zi cresc  riscul diabetului zaharat de tip 2 la 26%.
Chiar si cu aceste studii, majoritatea oamenilor aleg sa consume frecvent bauturi acidulate fara a se gandi putin la sanatatea lor.
Sursa: caplimpede.ro

Conform unui studiu recent realizat de Universitatea San Francisco din California, consumul regulat a unui suc acidulat va poate scurta telomerii. Acestia sunt capacele proteice de la capatul cromozomilor care protejeaza AND-ul.

“Lungimea telomerilor se scurteaza natural odata cu inaintarea naturala in varsta.”, potrivit cercetatoarei  Cindy Leung.

Atunci cand telomerii ajungi prea scurti, celula se strica si moare. Leung si echipa sa au constatat faptul ca acidul grabeste practice scurtarea naturala si este strans legat si de bolile de inima, diabet si cancer.



La studiu au participat cinci mii de oameni carora li s-au luat probe de sange, iar cei bolnavi de diabet si boli de inima erau exact cei care consumau frecvent astel de bauturi si aveau si telomerii mai scurti decat in mod obisnuit.

Totodata, mai multe studii realizate de Scoala de experti in sanatate Harvard au scos la iveala faptul ca una, doua doze de alcool pe zi cresc  riscul diabetului zaharat de tip 2 la 26%.


Chiar si cu aceste studii, majoritatea oamenilor aleg sa consume frecvent bauturi acidulate fara a se gandi putin la sanatatea lor.

Sursa: caplimpede.ro

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Cristian Comănici s-a cununat civil cu aleasa inimii lui: „Un moment care va dăinui pe veci în sufletele noastre.”

Apariția care a emoționat Marea Britanie! Kate Middleton și Regele Charles, reuniți pentru o cauză care le-a schimbat viața.

Scena sfâșietoare cu soția polițistului din Piatra Neamț, ucis de propriul fiu. S-a așezat pe jos, la căpătâiul lui, împietrită de durere

Înainte de a comite fapta, fiul polițistului din Piatra Neamţ a făcut un GEST NEAȘTEPTAT față de sora și părinții săi. NU și-au imaginat ce urma să se întâmple! CUM S-A PETRECUT TRAGEDIA PAS CU PAS: "Ca un om să facă asta are nevoie să..."

Emrah Altintoprak, actorul care joacă rolul Mustafa în serialul „O dragoste”, apariție de senzație în compania colegelor saie, pe platourile de filmare

AVERTISMENT de la ANM! Vine codul GALBEN în România... Vezi mai mult

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro