Povestea copiilor nevoiți să-și vândă jucăriile pentru a supraviețui a răscolit inimile românilor.
Duminică, 10 octombrie, emisiunea “Asta-i România!” a fost prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară, poziționând postul TV Kanal D pe primul loc în preferințele acestora, la nivel Național ți pe targetul All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Ieri, în intervalul orar 14:30 – 16:00, emisiunea “Asta-i România!” a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, acumulând un rating de 3,1%, și o cotă de piață de 11,8%, la nivelul întregii țări, și 3,0% puncte de rating și 11,6% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe.
542.000 de români au urmărit în medie, ieri, Kanal D, în intervalul mai sus menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 15:25, când 706.000 de români urmăreau emisiunea “Asta-i România!”.
Citeste si: Urechi infundate: cauze si tratament
Unul dintre subiectele preferate ale românilor, din cadrul celor oferite de emisiunea “Asta-i România!” s-a dovedit a fi povestea tulburătoare a unor copii din Roman, jud. Neamț, nevoiți să-și vândă jucăriile, ca să se poată întreține.
Nu ratați emisiunea “Asta-i România!”, prezentată de Mihai Ghiță, în fiecare duminică de la ora 14:30, la Kanal D!
Audiente “Asta-i Romania!”
Target National: