Kanal D a fost ieri, 18 noiembrie, lider în audiențe, cu Știrile Kanal D, de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu, în rândul publicului comercial și la nivelul întregii țări, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Kanal D, locul I în audiențe, cu Știrile Kanal D de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu
Stația a acumulat o cot ă de piață de peste 20%, în rândul publicului Comercial
Kanal D a fost ieri, 18 noiembrie, lider în audiențe, cu Știrile Kanal D, de la ora 12:00, prezentate de Cristina Dorobanțu, în rândul publicului comercial și la nivelul întregii țări, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Astfel, în intervalul difuzarii buletinului informativ Știrile Kanal D, 12:00-13:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor, înregistrând 2,0% puncte de rating și 20,4% cotă de piață, pe targetul Comercial, (21-54 Național ABCD) și 2,2% rating și 15,1% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, targetul Național, surclasând astfel stațiile concurente.
379.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit, în medie, ieri, Știrile Kanal D, în intervalul sus-menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 12:06, când 460.000 de români s-au aflat în fața micilor ecrane, urmărind ediția de prânz a buletinului informativ de la Kanal D, prezentat de Cristina Dorobanțu.
Audiențe target Comercial