Kanal D, lider de piață, în Prime Time, cu serialul “Mă numesc Zuleyha”. Stația a acumulat o cotă de piață de peste 20% la nivelul populației din întreaga țară


Kanal D a fost lider de audiență, în Prime Time, cu serialul turcesc “Mă numesc Zuleyha”, conform datelor furnizate de Kantar Media, stația s-a clasat pe primul loc, atât pe targetul Național, cât și pe cel All Urban.

Kanal D a acumulat, cu episodul difuzat aseară, o cotă de piață de peste 20% în rândul populației din întreaga țară, o medie de peste 1.1 milioane (1.182.000) de telespectatori din întreaga țară urmăreau aseară, în fiecare minut al difuzării, serialul “Mă numesc Zuleyha”.

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 22:30, Kanal D a fost lider de piață, cu 6,7% rating și 20,2% cota de piață, pe targetul Național, și 6,5% rating și 18,9% cota de piață, pe targetul All Urban. Minutul de aur, atins la 22:01, peste un milion și jumătate (1.562.000) de români din întreagă țară erau cu ochii pe Kanal D.

Serialul “Mă numesc Zuleyha”, este difuzat de luni până vineri, de la 20:00, la Kanal D. 


Abonează-te pe

Citește și:

Cine este Larisa Iordache. „Nemulţumitului i se ia darul”

Adio, Salman Khan! Iulia Vântur se întoarce acasă. Cine a convins-o!

Cine este Diana Bulimar. “În sport oricum ești judecat”

Cine este Doina Teodoru, iubita lui Cătălin Scărlătescu. “Da, gătesc pentru ea.”

Cine este Maria Dragomiroiu. „Niciodată nu am fost la salon, singură mă aranjez”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment
Premiera INFIDELUL
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Divertisment
Parteneri