Kanal D, lider de audienta in Prime Time, cu serialul „Ma numesc Zuleyha”


Statia a inregistrat cota de piata de peste 20%, pe doua segmente de public.

     Joi, 2 iulie, Kanal D a fost lider de audienta cu serialul „Ma numesc Zuleyha”, detronand statiile concurente, atat la nivelul intregii tari, cu o cota de piata de 24,1%, cat si la nivelul populatiei dela orase, cu un market share de 21,6%.

        Episodul de aseara al serialului „Ma numesc Zuleyha”, difuzat in intervalul orar 20:00 – 22:00, a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 1.334.000 de telespectatori din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 21:50, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.743.000 de romani.

         ​Joi, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 7,6% rating si 24,1% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 21,6% cota de piata, pe targetul All Urban. In ceea ce priveste audienta inregistrat la nivelul populatiei d ela orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Kanal D s-a plasat pe locul secund, cu 3,6% rating si 17,8% cota de piata, la o diferenta considerabila fata de urmatorul post clasat (52.000 de telespectatori).


Citește și:

Horoscop zilnic marți, 20 octombrie 2020! Află ce zodie ar trebui să încheie o relaţie care nu-i mai aduce fericire!

Mădălina și George de la Puterea Dragostei, la un pas să formeze un cuplu! Au, totuşi, câteva reţineri: "Dacă îmi ascult doar sufletul..."

S-a stabilit oficial locul în care te poți infecta cel mai rapid cu Covid!

Conflictul dintre Andreea Tonciu și Roxana Nemeș nu se mai termină! "Nu are o chiftea în burtă! Îmi este milă..."

Cum să te menții tânără, folosind terapii moderne!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

Maria Ghiorghiu, profeţie cutremurătoare: "Să ne confruntăm cu o foamete la nivel mondial"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Divertisment
Parteneri