Andreea Raicu a povestit în mediul online o experiență de-a dreptul traumatizantă prin care a trecut în aeroport, la întoarcere în România.
Andreea Raicu este o vedetă foarte cunoscută de la noi din țară, cu o situație financiară prosperă, datorită numeroaselor afaceri pe care le are. Cu toate acestea, câteodată, chiar și persoanele cu o situație financiară prosperă se pot confrunta cu o serie de neplăceri greu de gestionat.
Acest lucru i s-a întâmplat vedetei atunci când se întorcea dintr-o vacanță pe care a petrecut-o în Italia.
Andreea Raicu, umilită în aeroport
În ultimul timp, tot mai multe persoane s-au plâns de neprofesionalismul de care dau dovadă agențiile aeriene. Astfel, mulți călători s-au confruntat cu întârzieri mari și chiar cu zboruri anulate de pe o oră pe alta, fără posibilitatea de a fi anunțați din timp sau să li se ofere o soluție eficientă în acest caz.
În această situație s-a regăsit și Andreea Raicu recent, care a întâmpinat o situație umilitoare la întoarcerea în țară, din Bergamo.
Aflată pe aeroportul din Bergamo, vedeta aștepta să se întoarcă în țară, după ce a petrecut o vacanță frumoasă în Italia. Din nefericire, zborul a fost amânat în repetate rânduri cu 30 de minute, o oră și chiar mai mult, în reprize consecutive.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Acest lucru nu a fost însă suficient, astfel încât, în cele din urmă, zborul respectiv a ajuns să se anuleze de tot, iar toți pasagerii, cu copii sau bătrâni, au fost nevoiți să găsească
un loc unde să doarmă, în toiul nopții, de unii singuri.Pentru ca totul să fie de-a dreptul umilitor, Andreea Raicu a menționat că nimeni nu a primit nicio explicație și nici soluții pentru a repara această situație, mai ales că la bord se aflau persoane care nu aveau o situație financiară care să le permită să găsească alte soluții rapide și confortabile.
„Hai să vă povestesc, mai în detaliu, aventura prin care am trecut acum două seri, când zborul meu de la Bergamo la București s-a transformat într-un adevărat scenariu absurd.
Seara a început relativ inofensiv. Ne-au anunțat că a întârziat zborul o oră, apoi încă o oră, apoi încă jumătate de oră. Într-un final, ne-au urcat în autobuzul care ne-a dus la avion. Am ajuns. Jumătate de oră ne-au lăsat să așteptăm în față, după care, fără nicio explicație, ne-au întors în aeroport, unde am așteptat o jumătate de oră, înghesuiți într-un hol îngust, fără aer.Ne-au
Am mai așteptat o jumătate de oră fără să știm nimic pentru ca, într-un final, să ni se spună să ne luăm bagajele și să ne înregistrăm la un ghișeu pentru indicații ulterioare.
La ghișeu nu am primit nicio soluție și cei mai mulți oameni s-au văzut nevoiți să se descurce singuri. Nu am avut unde să dormim, nu ni s-au găsit zboruri imediate, ci după 2-3 zile. Era ora 4 dimineața, tot în aeroport”, a spus Andreea Raicu pe Instagram.
Andreea Raicu critică nepăsarea reprezentanților companiilor aeriene
În urma acestei experiențe, Andreea Raicu a rămas profund dezamăgită din cauza nepăsării reprezentanților companiei aeriene. Potrivit spuselor sale, pasagerii au fost tratați cu cea mai mare indiferență, fiind lăsați să se descurce de unii singuri, în condițiile în care mulți dintre ei făceau parte din categorii vulnerabile și nu aveau o situație financiară care să le permit să caute pe loc alte soluții avantajoase.
„Eu nu mă pot plânge. Am resurse, am găsit variante. Doar că în avion erau mulți oameni în vârstă, oameni cu copii mici, oameni veniți în vacanțe în care și-au cheltuit toate resursele, oameni care veneau să-și vadă familia în România pentru doar câteva zile, oameni cărora deja le mai fusese anulat un zbor.
Felul cum a fost tratată și gestionată această situație este inadmisibil! Ai senzația că tu nu contezi deloc, pare că nimănui nu-i pasă. Lipsa de considerație față de oameni e ceea ce m-a frapat, nu anularea în sine a zborului. Această situație nu este de ieri, de azi. De aceea este nevoie să schimbați ceva.”, a adăugat vedeta.