Cum sa mananci mai sanatos daca nu iti place sa gatesti


O alimentatie sanatoasa este extrem de importanta pentru oricine, in primul rand pentru sanatatea ta.


In articol:

Cum sa mananci mai sanatos daca nu iti place sa gatesti.

O alimentatie sanatoasa este extrem de importanta pentru oricine, in primul rand pentru sanatatea ta, evident, in al doilea rand pentru aspectul tau fixic, care iti da o stare mentala de bine. Cand arati bine, te si simti bine. Totusi, nu esti pasionata de gatit si, uneori, iti este greu sa gasesti solutii. Din fericire, exista trucuri simple pe care le poti urma, astfel incat  sa ai o dieta sanatoasa si echilibrata, chiar daca nu stii sa gatesti, ori nu iti place, ori nu ai timp.
Iata cateva:

Alege gustari formate dintr-un singur aliment

Poti incerca alimente sanatoase de genul fructelor sau legumelor. Un singur mar iti furnizeaza nutrienti importanti precum fibre, pectin si quercitina. Asemenea gustari, formate dintr-un singur ingredient sunt variante simple si sanatoase si nu necesita preparare.

Opteaza pentru ingrediente simple

Poti opta pentru cruditati feliate, oua fierte, piept de pui la gratar ori mixuri de salate.

Sunt usor de pregatit si foarte sanatoase.

Cum sa mananci mai sanatos daca nu iti place sa gatesti

Cum sa mananci mai sanatos daca nu iti place sa gatesti

[Sursa foto: PixaBay]

Comanda mancare sanatoasa

Exista in prezent mai multe aplicatii online care au strans la un loc aproape toate restaurantele disponibile, pentru livrare la domiciliu. Dintre acestea, incearca sa eviti pizza si paste si burgeri sis a optezi mai mult pentru salate si gratar.

Tine la indemana alimente usor de preparat

Poti achizitiona produse care sunt usor de consumat, specifice gusturilor si preferintelor tale si care sunt sanatoase in acelasi timp. De exemplu, in loc sa iti cumperi chipsuri, poti opta pentru nuci, migdale si alune crude. Poti alege apoi din supermarket alimente care se prepara doar in 10-15 minute, nu necesita coacere ori cuptor.

Citeste si: NOUTATE: Alimente cu puține calorii pe care le poți adăuga în dieta ta

Opteaza pentru gustari usor de transportat

Daca nu ai la indemana gustari sanatoase, vei fi mai predispusa sa alegi variante gresite atunci cand iti este foame. Ar trebui sa te aprovizionezi cu batoane, de proteine, nuci ori fructe foliate. Sunt usor de pus in geanta si le vei avea mereu la indemana, daca iti este foame.


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Fructele TOAMNEI. Ce beneficii aduc sănătății și organismului

Monica Gabor și Mr. Pink au pus iar ”paie pe foc”! Cum i-au surprins paparazzi

Ion Șmecherul s-a stins din viață foarte tânăr! Câți ani avea, de fapt, protejatul familiei Sterp

Tușești sau ai gâtul iritat? Sfaturi esenţiale pentru a trece cu bine peste iarnă

DESCOPERĂ: 5 tipuri de paltoane pentru femei și cum să le porți corect

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Fashion

Prognoza modei cu Irisha. Soare sau tunete și fulgere pentru ținutele purtate de Andreea Bălan, Cristina Ich, Feli, Iuliana Luciu, Nicole Cherry, Halsey și Monica Bellucci

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri