Cristina Șișcanu dezvăluie cura de slăbire cu care a dat jos 27 kilograme


Cristina Șișcanu a dezvăluit regimul cu care a reușit să dea jos 27 de kilograme după naștere.

 

Cristina Șișcanu arată excelent acum, însă asta se datorează și faptului că după ce a devenit mămică a ținut o cură de slăbire drastică de care s-a ținut. În final, a reușit să slăbească 27 kilograme. Acum a hotărât să le transmită secretul și celorlalte femei care vor să slăbească, publicând cura de slăbire pe blogul personal.

Mic Dejun

Variante:

35g cereale integrale +250 ml de lapte 1,5% grăsime sau 250 ml de iaurt 2% grasime

sau

1-2 oua + 1 avocado (sau o leguma) + 75 g de brânză (nu grasă) sau 100 g de ton în suc propriu

sau

50 g carne fiartă sau o cutie de brânză cottage 2% grăsime + o legumă +2 felii de pâine integrală

Gustare 1 - maxim 200 g de fruct (nu struguri, nu banană)

Prânz

Variante:

150 g carne de pui sau de curcan sau de vită la gratar sau la cuptor fără ulei + 200 g salată de crudități fără ulei

sau

200 g de pește la grătar sau la cuptor fără ulei + 200g de legume (nu cartofi!) la grătar sau la cuptor sau la abur fără ulei sau + 125 g orez sălbatic

sau

300 ml ciorbă/supă (să nu aibă cartofi și nu rădăuțeană) +50g de crutoane

G2 ZERO (deoarece mai mâncăm ciocolățele îndulcite cu extract din ștevie)

Cină

Variante:

Salată asortată cu 200 g de brânză light sau carne (fiartă sau grătar) sau pește (grătar sau la cuptor) bucățele +10-12 măsline + 125 g legume asortate

sau

200 g de mămăligă + 125 g de brânză (nu grasă, de ex. telemea light)

sau

135 g penne integrale + brânză rasă light (telemea sau mozarella) (varianta mea preferată)

Se bea: cafea cu lapte 1.5% grăsime, ceai de soc, ceai verde (fără zahăr) și apă.


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

Raluca Badulescu, de energie in matinalul de la Radio Impuls

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Beauty

Parteneri