Condimente antiinflamatoare recomandate de un expert in nutritie


Multe condimente sunt sanatoase si iti ajuta organismul, pe langa faptul ca dau un gust bun mancarii.


In articol:

Condimente antiinflamatoare recomandate de un expert in nutritie. Multe condimente sunt sanatoase si iti ajuta organismul, pe langa faptul ca dau un gust bun mancarii. Cateva dintre acestea au capacitatea de a combate inflamatia, care este responsabila cu aparitia anumitor afectiuni. Printer condimentele care au effect antiinflamator, turmericul este de departe cel mai bun si se face remarcat. In compozitia acestuia se afla curcumina, care are numeroase beneficii asupra sanatatii si capacitatea de a combate bolile. Pe langa turmeric, mai exista insa si alte condimente cu rol antiinflamator, pe care ar trebui sa le incluzi in preparatele tale.

Conform specialistilor, iata care sunt cele mai bune condimente, cu puternic efect antiinflamator:

Ardeiul iute Cayenne

Ardeiul iute Cayenne este adorat de cei care prefera mancarea picanta. Si cei care il adauga in mancare sunt un pic mai sanatosi, intrucat ardeiul iute Cayenne ofera beneficii pentru sanatate si are capacitatea de a combate inflamatiile din organism. O alternativa similara pentru mancarea copiilor  ar fi boia ducle, care este obtinuta din ardei uscat.

In plus, ardeiul iute Cayenne contine fitonutrienti si vitamin, precum potasiu si magneziu.

Condimente antiinflamatoare recomandate de un expert in nutritie

Condimente antiinflamatoare recomandate de un expert in nutritie

[Sursa foto: PixaBay]

Piperul negru

Piperul negru nu este atat de picant precum ardeiul iute Cayenne si poti aduga in mancare chiar un pic mai mult. Daca il combini cu turmericul, va avea capacitatea de a creste semnificativ absorbtia de curcumina. Ingredientul activ din piperul negru este piperina, care este asociata cu combaterea inflamatiei din corp.

Sumac

Sumacul nu este specific romanesc, dar eeste delicios si ai putea s ail introduci in alimentatia ta, pentru gustul sau, dar si pentru proprietatile sale. Sumacul este bogat in fitonutrienti si compusi antioxidanti, cunoscuti drept antocianine, care au un puternic efect inflamator.  

Nucsoara

Nucsoara sigur o stii din copilarie, de la prajiturile bunicii. Este un ingredient al bucatariei care poate fi catalogat drept un adevarat concentrat de substante active benefice. Nucsoara contine numerosi compusi antiinflamatori ce poarta denumirea de monoterpene, printre care putem mentiona sabinen, terpineol si pinen.

Citeste si: DESCOPERĂ: Ce plante aromatice poți crește în bucătărie

Scortisoara

Sigur ai gustat si tu din scortisoasa, in special in sezonul rece. Scortisoara are si ea puternice proprietati antiinflamatoare. O poti include in bauturile calde si o poti presara peste anumite tipuri de prajituri.


Abonează-te pe

Citește și:

Postul Crăciunului 2021: Ce mâncăruri delicioase, simple și rapide poți găti în această perioadă

Ojă semipermanentă: Modele de unghii 2022

ULTIMĂ ORĂ: Rică Răducanu, conectat la aparate la un spital din București

Cât timp se fierbe grișul

Cât timp fierb găluștele

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete
Cine este Bogdan Mocanu. „Am lucrat în câteva saloane, făceam tatuaje, tundeam”
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri