Ce este intermitent fasting și cât de bun este pentru organism. „La bază este așa-numitul proces de autofagie!”


Majoritatea persoanelor urmează un intermitent fasting, în dorința de a scăpa de kilogramele în plus. Însă știați în ce constă acesta mai exact?


In articol:

Aflați din rândurile următoare ce este mai exact intermitent fasting, care este cel mai utilizat tip din acest post, dar și care sunt avantajele și dezavantajele acestuia.

În plus, descoperiți și ce ar trebui să faceți înainte de a lua decizia de a urmări acest intermitent fasting.

 

Ce este intermitent fasting

Intermitent fasting reprezintă o modalitate prin care nenumărate persoane reușesc să slăbească, asta dacă o pun în aplicare așa cum trebuie. Cu toate acestea, cel mai important aspect legat de acest intermitent fasting este că nu trebuie să fie urmat după ureche.

Este un soi de intermitent fasting, este un trend mondial cu acest intermitent fasting, am văzut că și la noi există foarte mulți oameni care îl urmează de foarte multe ori după ureche.

Intermitent fasting este, din punctul meu de vedere, un protocol alimentar, mai puțin o metodă de slăbire, chiar dacă el poate fi integrat într-un program de slăbire.

Deci este un protocol alimentar care presupune o perioadă în care te alimentezi și o perioadă în care nu mănânci absolut nimic. Ai voie să bei doar băuturi care nu conțin calorii, cafea fără zahăr, apă și ceaiuri, de preferat nu din fructe, pentru că ele mai pot să mai aibă o urmă de zahăr sau fructoză .”, a menționat Carmen Brumă.

cat de bun este intermitent fasting

Majoritatea persoanelor urmează un intermitent fasting, în dorința de a scăpa de kilogramele în plus

[Sursa foto: unsplash]

Citeste si: „E o problemă”. Carmen Brumă explică ce riscuri poate avea postul intermitent

 

Care este cel mai utilizat tip de intermitent fasting

Odată aprobat de către medicul specialist în nutriție, tipul de intermitent fasting care se recomandă să fie ținut, este cel în care timp de 16 ore nu se consumă absolut niciun aliment, iar timp de 8 ore poți mânca fără nicio grijă. Astfel încât, în acest fel, organismul trece printr-o formă de detoxifiere.

Cel mai utilizat este cel în care 16 ore nu mănânci și 8 ore mănânci, beneficiul care stă la baza acestuia este așa-numitul proces de autofagie (a se mânca pe sine), practic celulele noastre sănătoase le mănâncă pe cele mai puțin eficiente, mai puțin sănătoase, toxinele și astfel, are loc un fel de curățenie generală în organism, un fel de restart.”, a susținut specialistul.

avantaje si dezavantaje intermitent fasting

Majoritatea persoanelor urmează un intermitent fasting, în dorința de a scăpa de kilogramele în plus

[Sursa foto: unsplash]

Citeste si: Ce înseamnă postul intermitent. „Poate să-ți facă bine, dacă medicul îți recomandă!”

 

Cât de bun este intermitent fasting pentru organism

Bineînțeles că acest tip de intermitent fasting are atât beneficiile sale, cât și anumite dezavantaje. Cu toate acestea, haideți să trecem în revistă care sunt doar câteva dintre avantajele acestui tip de post, în cazul în care doriți să îl urmați.

Beneficiile pe care le-am simțit eu pe corpul meu țin de anti-aging, pielea arată mult mai bine, este simulată sinteza de colagen, de elastină, este ca un fel de mega-tratament pe care-l faci la o clinică. Apoi am observat o mai bună sănătate digestivă, o acuitate mintală foarte bună, pentru că se secretă un hormon care are legătură cu concentrarea, cu memoria, cu focusarea. De asemenea, o stimulare a sistemului imunitar și o stare de bine, de energie.”, a mărturisit Carmen Brumă, din propria sa experiență.

intermitent fasting wikipedia

Majoritatea persoanelor urmează un intermitent fasting, în dorința de a scăpa de kilogramele în plus

[Sursa foto: unsplash]

Citeste si: “Nu-mi lipseşte din alimentaţie, îl consum zilnic!”. Care este ingredientul secret al dietei pe care Iuliana Tudor o urmează, la vârsta de 45 de ani

 

Care sunt dezavantajele acestui intermitent fasting

Ca în orice altă dietă, care are dezavantaje, la fel este și cu intermitent fasting. Se pare că mai ales atunci când vine vorba despre femei, acest tip de post nu se recomandă să fie ținut mai mult de 14-16 ore. În caz contrar, vor apărea anumite probleme cu care nu ne dorim să ne confruntăm.

În ciuda acestor beneficii, după părerea mea, dacă depășești, ca femeie, 14-16 ore de intermitent fasting, poți să te confrunți cu o scădere a masei musculare, iar noi nu ne dorim asta, pentru că masa musculară e un fel de bilet de sănătate și un bon de masă. Dacă ai musculatura activă, îți permiți să mănânci mai mult fără să te îngrași. Deloc de neglijat, dacă ești o femeie în perioadă fertilă, prin intermitent fasting, într-o zonă prea îndelungată, sunt acolo niște hormoni care se ocupă de procesul de ovulație, care pot fi dați peste cap de o restricție calorică atât de dură, pe o perioadă atât de lungă.”, a ținut să precizeze specialistul.

intermitent fasting

Majoritatea persoanelor urmează un intermitent fasting, în dorința de a scăpa de kilogramele în plus

[Sursa foto: unsplash]

Citeste si: Cât de nocive pot fi unele alimente. ”Chipsurile cu care noi ne recompensăm sunt, de fapt, plastic.”


Abonează-te pe

Citește și:

Cât de nocive pot fi unele alimente. ”Chipsurile cu care noi ne recompensăm sunt, de fapt, plastic.”

Crăciunița, floare de Sărbătoare: Tot ce trebuie să știi despre această plantă

BOMBĂ! Theo Rose și Anghel Damian se despart: 'Sunt probleme multe în relație...'

“Nu-mi lipseşte din alimentaţie, îl consum zilnic!”. Care este ingredientul secret al dietei pe care Iuliana Tudor o urmează, la vârsta de 45 de ani

Ce înseamnă postul intermitent. „Poate să-ți facă bine, dacă medicul îți recomandă!”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei
Prețul benzinei și al motorinei, în data de 29 noiembrie 2022. La ce preț se vinde marți litrul de benzină și de motorină
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri