Abia ce ai intrat in contact cu dezvoltarea personala si ai devenit pasionata de descoperirea tiparelor in maximizarea potentialului uman?
In articol:
- Retentia informatiei
- Cum sa scrii
- Cum sa vorbesti
- Luarea deciziilor
- Raportare la cei din jur
- Rezolvarea conflictelor
- Previzionare
- Planificare
Ce abilitati ar trebui sa dobandesti, ca sa te dezvolti.
Ce abilitati ar trebui sa dobandesti, ca sa te dezvolti
Retentia informatiei
Pentru dezvoltarea ta, trebuie sa inveti cum sa gasesti informatia potrivita, sa retii esentialul si sa stii apoi cum sa o folosesti in avantajul tau. Dobandirea oricarei abilitati incepe in primul rand cu o informatie de calitate.
Cum sa scrii
Scrisul este prezent in viata oricarui om. Nu poti fugi de scris. Invata cum sa comunici eficient prin scris, cum sa fii mai convingatoare si cum sa scrii astfel incat sa impresionezi.
Cum sa vorbesti
Comunicarea este cheia in viata oricarui om. Ai nevoie de comunicare eficienta astfel incat sa convingi un om de abilitatile si expertiza ta, sa iti faci cunoscut mesajul sau misiunea. Ai cel mai mult de lucrat in aria comunicarii, daca vrei sa iti imbunatatesti viata.
Citeste si: Adelina Pestrițu, mesaj public pentru Ana Morodan, după ce a fost reținută de polițiști- wowbiz.ro
Luarea deciziilor
Deciziile corecte provin din analize detaliate asupra situatiilor. Invata sa identifici oportunitati, probleme, concentreaza-ti atentia pe ceea ce este cu adevarat important, fii atenta la ce gresesc altii si evita greselile lor.
Raportare la cei din jur
Acorda mai multa atentie interactiunii cu cei din jur, astfel incat sa le castigi respectul, sa tina la tine si sa isi doreasca sa te ajute.
Rezolvarea conflictelor
Niciun om nu este exceptat de la probleme. Ce face diferenta este abordarea ta fata de acestea. Invata sa anticipezi problemele dinainte ca acestea sa apara. Lucreaza la a stabili un raport de incredere inca de la inceputul unui parteneriat. Colaborearea este noul trend.
Ce abilitati ar trebui sa dobandesti, ca sa te dezvolti
Previzionare
Invata sa simulezi scenarii ipotetice si sa te pregatesti pentru situatii de criza; anticipeaza zonele cu probleme, foloseste-ti intuitia.
Planificare
Chiar si o munca titanica poate fi planificata in pasi mici, care sa fie usor de urmat, avand o secventiere potrivita. Aloca-ti resursele astfel incat lucrurile sa se intample la timp si cu viteza de implementare optima.
Citeste si: CITEȘTE: Metode prin care îți crești încrederea în tine. Idei și sfaturi pentru a îmbunătăți stima de sine
Citeste si: Cum sa devii productiva si increzatoare: obiceiurile care fac diferenta