Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete


Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete

Casa de bijuterii Tiffany a folosit pentru prima data in istoria ei de 178 de ani un cuplu gay in campania sa de primavara pentru noua gama de verighete pe care le produce, informeaza cbsnews.com.

 

Cuplurile care vor sa se casatoreasca au vazut dintotdeauna in casa Tiffany (TIF) si micile sale cutiute albastre un veritabil simbol al iubirii vesnice. Renumita casa de bijuterii americana are in 2015 un nou mesaj pentru clientii ei: iubirea se prezinta in multe forme, scrie MEDIAFAX.
Compania americana, infiintata in urma cu 178 de ani, a angajat pentru prima data in istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezinta un cuplu de barbati homosexuali care stau asezati pe treptele din fata unei case, tinandu-se de mana, cu afectiune, si zambind.
Imaginea este doar una dintre cele sapte fotografii realizate de fotograful de moda Peter Lindbergh pentru noua campanie de primavara a casei Tiffany, care va fi derulata sub sloganul "Will You?" ("Vrei?"- forma contrasa a clasicei intrebari "Vrei sa te casatoresti cu mine?", n.r.).
Acest mesaj, afirma purtatoarea de cuvant a companiei americane, Linda Buckley, reflecta "o abordare moderna a iubirii si a relatiilor romantice".
"In zilele noastre, drumul spre casatorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevarata poate sa apara mai mult de o data in viata, prin povesti de iubire care se prezinta intr-o varietate de forme", a adaugat reprezentanta casei Tiffany.
Celelalte sase fotografii alb-negru din aceasta campanie publicitara prezinta cupluri heterosexuale.
Faptul ca firme majore de pe piata americana, precum Tiffany, au inceput sa includa cupluri de acelasi sex in reclamele lor reflecta felul in care americanii accepta tot mai mult conceptul de diversitate.

Cuplurile care vor sa se casatoreasca au vazut dintotdeauna in casa Tiffany (TIF) si micile sale cutiute albastre un veritabil simbol al iubirii vesnice. Renumita casa de bijuterii americana are in 2015 un nou mesaj pentru clientii ei: iubirea se prezinta in multe forme, scrie MEDIAFAX.



Compania americana, infiintata in urma cu 178 de ani, a angajat pentru prima data in istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezinta un cuplu de barbati homosexuali care stau asezati pe treptele din fata unei case, tinandu-se de mana, cu afectiune, si zambind.

Imaginea este doar una dintre cele sapte fotografii realizate de fotograful de moda Peter Lindbergh pentru noua campanie de primavara a casei Tiffany, care va fi derulata sub sloganul "Will You?" ("Vrei?"- forma contrasa a clasicei intrebari "Vrei sa te casatoresti cu mine?", n.r.). Acest mesaj, afirma purtatoarea de cuvant a companiei americane, Linda Buckley, reflecta "o abordare moderna a iubirii si a relatiilor romantice".

"In zilele noastre, drumul spre casatorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevarata poate sa apara mai mult de o data in viata, prin povesti de iubire care se prezinta intr-o varietate de forme", a adaugat reprezentanta casei Tiffany.

Celelalte sase fotografii alb-negru din aceasta campanie publicitara prezinta cupluri heterosexuale. Faptul ca firme majore de pe piata americana, precum Tiffany, au inceput sa includa cupluri de acelasi sex in reclamele lor reflecta felul in care americanii accepta tot mai mult conceptul de diversitate.

 


Abonează-te pe

Citește și:

Cine este Mioara Velicu. "Noi ne-am crescut unul pe altul, îmbracam hainele unuia altuia"

Bănel Nicoliță suferă ca un câine! Ce a pățit după ce și-a abandonat familia

Ce poți da de pomană de Adormirea Maicii Domnului, 15 august

Mâncare de post pentru pomană

Cu ce se mănâncă nachos. Ce fel de toppinguri alegi pentru acest preparat

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete
Cine este Maria Constantin. „Eu țin foarte mult la imaginea mea și încerc să mă întrețin și să mă mențin în formă până când voi mai apărea pe scenă"
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Beauty
Parteneri