Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete

Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete
Casa Tiffany foloseste pentru prima data in istoria ei un cuplu gay intr-o reclama pentru verighete

Casa de bijuterii Tiffany a folosit pentru prima data in istoria ei de 178 de ani un cuplu gay in campania sa de primavara pentru noua gama de verighete pe care le produce, informeaza cbsnews.com.

 

Cuplurile care vor sa se casatoreasca au vazut dintotdeauna in casa Tiffany (TIF) si micile sale cutiute albastre un veritabil simbol al iubirii vesnice. Renumita casa de bijuterii americana are in 2015 un nou mesaj pentru clientii ei: iubirea se prezinta in multe forme, scrie MEDIAFAX.
Compania americana, infiintata in urma cu 178 de ani, a angajat pentru prima data in istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezinta un cuplu de barbati homosexuali care stau asezati pe treptele din fata unei case, tinandu-se de mana, cu afectiune, si zambind.
Imaginea este doar una dintre cele sapte fotografii realizate de fotograful de moda Peter Lindbergh pentru noua campanie de primavara a casei Tiffany, care va fi derulata sub sloganul "Will You?" ("Vrei?"- forma contrasa a clasicei intrebari "Vrei sa te casatoresti cu mine?", n.r.).
Acest mesaj, afirma purtatoarea de cuvant a companiei americane, Linda Buckley, reflecta "o abordare moderna a iubirii si a relatiilor romantice".
"In zilele noastre, drumul spre casatorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevarata poate sa apara mai mult de o data in viata, prin povesti de iubire care se prezinta intr-o varietate de forme", a adaugat reprezentanta casei Tiffany.
Celelalte sase fotografii alb-negru din aceasta campanie publicitara prezinta cupluri heterosexuale.
Faptul ca firme majore de pe piata americana, precum Tiffany, au inceput sa includa cupluri de acelasi sex in reclamele lor reflecta felul in care americanii accepta tot mai mult conceptul de diversitate.

Cuplurile care vor sa se casatoreasca au vazut dintotdeauna in casa Tiffany (TIF) si micile sale cutiute albastre un veritabil simbol al iubirii vesnice. Renumita casa de bijuterii americana are in 2015 un nou mesaj pentru clientii ei: iubirea se prezinta in multe forme, scrie MEDIAFAX.



Compania americana, infiintata in urma cu 178 de ani, a angajat pentru prima data in istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezinta un cuplu de barbati homosexuali care stau asezati pe treptele din fata unei case, tinandu-se de mana, cu afectiune, si zambind.

Imaginea este doar una dintre cele sapte fotografii realizate de fotograful de moda Peter Lindbergh pentru noua campanie de primavara a casei Tiffany, care va fi derulata sub sloganul "Will You?" ("Vrei?"- forma contrasa a clasicei intrebari "Vrei sa te casatoresti cu mine?", n.r.).
Acest mesaj, afirma purtatoarea de cuvant a companiei americane, Linda Buckley, reflecta "o abordare moderna a iubirii si a relatiilor romantice".

"In zilele noastre, drumul spre casatorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevarata poate sa apara mai mult de o data in viata, prin povesti de iubire care se prezinta intr-o varietate de forme", a adaugat reprezentanta casei Tiffany.

Celelalte sase fotografii alb-negru din aceasta campanie publicitara prezinta cupluri heterosexuale.
Faptul ca firme majore de pe piata americana, precum Tiffany, au inceput sa includa cupluri de acelasi sex in reclamele lor reflecta felul in care americanii accepta tot mai mult conceptul de diversitate.

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Deea Maxer, despre prima relație de după divorț. De ce vrea ca povestea actuală de iubire să fie una discretă: „Mi-am dat seama că am dreptul să aleg.”

Cine este prietena ta cea mai bună, în funcție de zodie

Ce a apărut în locul in care Mălina Guler și-a dat ultima suflare. Ipoteze șocante circulă pe internet: „Ar fi căzut 15-20 de persoane din acel bloc… au mai murit 3”

Jurnalistul Alin Grigore vorbește despre boala cu care se confrunta fotojurnalista Mălina Guler, tânăra care a căzut de la etajul 7 al unui bloc: "De data asta n-a mai fost vorba despre fotbal"

Alina Sorescu, copleșită de emoții, în cadrul emisiunii „În Oglindă”. Cine a salvat-o după divorț: „Acum mă simt în acel punct”

Când va avea loc Marea Finală „Casa iubirii”!

Tragedie într-o școală din Rusia. Un elev de 10 ani a fost ucis de un coleg de 15 ani. Criminalul a filmat atacul


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro
Cookies