Cel mai îndrăgit show matrimonial, "Casa Iubirii", prezentat de Andreea Mantea, la Kanal D, a fost ieri, 10 februarie, lider de audiență în rândul publicului Comercial și la nivelul întregii țări, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Astfel, prima parte a celei mai îndrăgite emisiunii matrimoniale, difuzată în intervalul 10:00-12:00, a înregistrat, 3,1% puncte de rating și 15,7% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, target Național, și 2,2% puncte de rating și 16,8% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), poziționând Kanal D pe locul I în topul audiențelor.
Audiențe ”Casa iubirii”
Target Național
National +g |
||||
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
|
1 |
Kanal D |
3.1 |
546 |
15.7 |
2 |
Pro TV |
2.9 |
499 |
14.4 |
3 |
Antena 1 |
2.5 Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro |
438 |
12.6 |
4 |
Romania TV |
2.0 |
349 |
10.0 |
5 |
Realitatea Plus |
1.3 |
235 |
6.8 |
Target Comercial
21-54 National ABCD |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Kanal D |
2.2 |
142 |
16.8 |
2 |
Antena 1 |
2.2 |
138 |
16.3 |
3 |
Pro TV |
2.1 |
135 |
15.9 |
4 |
Realitatea Plus |
0.8 |
51 |
6.0 |
5 |
Romania TV |
0.6 |
36 |
4.3 |