Beneficiile magneziului glicinat: Cum îl folosești și ce efecte are


Stiai ca magneziul glicinat este una dintre cele mai absorbabile forme de magneziu?


In articol:

Beneficiile magneziului glicinat: Cum îl folosești și ce efecte are.

Stiai ca magneziul glicinat este una dintre cele mai absorbabile forme de magneziu? Este si foarte util in imbunatatirea somnului si a memoriei, dar si in situatii de ameliorare a simptomelor premenstruale. Magneziul joaca un rol important in mai multe reactii biochimice, de la productia energiei, pana la controlul glicemiei, reglarea presiunii sangvine si la sintetizarea proteinelor.

De ce ai nevoie de magneziu

Magneziul poate fi regasit in mai multe alimente precum nucile, legumele, verdeturile, pestele si cerealele.

Acesta poate fi administrat si sub forma de supliment nutritiv de genul capsulelor sau al pudrei solubile. Magneziul glicinat este preferatul medicilor si a fost analizat in mai multe studii clinice.

Care sunt beneficiile magneziului glicinat

Beneficiile magneziului glicinat: Cum îl folosești și ce efecte are
Beneficiile magneziului glicinat: Cum îl folosești și ce efecte are[Sursa foto: PixaBay]

Te ajuta sa dormi mai bine

Magneziul este un foarte bun adjuvant in reglarea somnului si are capacitatea de a induce relaxarea musculara si de a inlatura stresul. Acesta are capacitatea de a combate insomnia si de a induce o stare de relaxare.

Imbunatateste memoria

Exista cercetari in domeniu care au demonstrat ca magneziul glicinat are capacitatea de a imbunatati memoria. Daca ingerezi aproximati 125-300 de miligrame de magneziu glicinat pe zi, te vei bucura de o memorie imbunatatita.

Mentine tensiunea arteriala normala

Suplimentele de magneziu pot avea un impact important in reglarea presiunii sangvine la persoanele cu deficienta acestui element.

Dupa administrarea magneziului, presiunea sistolica si diastolica se imbunatatesc considerabil.

Controleaza nivelul de glicemie

Sa mentii un nivel normal de zahar in sange nu este usor, in special daca mananci multe dulciuri, dar magneziul poate fi de ajutor. Prin consumul de alimente bogate in magneziu se reduce riscul de a dezvolta diabet.

Magneziul e bun pentru oase

Magneziul are si el o contributie la formarea oaselor si are o influenta asupra hormonului paratiroidian si a concentratiei de vitamina D care sunt implicate in formarea oaselor.

Un aport adecvat de magneziu este util pentru sustinerea sanatatii oaselor.

Citeste si: CITEȘTE: Ce alimente conțin fier. Sunt recomandate pentru a preveni anemia

Magneziul combate migrenele

Un nivel scazut de magneziu din sange poate fi legat de aparitia migrenelor. Suplimentele cu magneziu sunt eficiente in cazul persoanelor care prezinta dureri de cap.


Abonează-te pe

Citește și:

//DESCOPERĂ// Ce înseamnă dacă ți se zbate ochiul

ȘOCANT! Cum făceau amor femeile în URSS 😱😱😱

Trucuri pentru cel mai frumos bronz din viata ta

Încă trei celebrități se pregătesc să cucerească podiumul „Bravo, ai stil! Celebrities!”

Cum elimini pungile de sub ochi cu ajutorul castravetilor. Trucul unui medic

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle

5 sfaturi pentru a trata și preveni o erupție acneică

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri