Alimentele pe care trebuie sa le consumi pentru un par ca in reclame!


De la somon sau spanac si pana la nuci, carne de pui ori scoici, iata ce alimente este bine sa consumi pentru a avea un par bogat, sanatos si stralucitor!

 

Somon
Este un aliment foarte bogat in acizi grasi Omega 3. Acestia sunt buni pentru par. Au proprietati antiinflamatoare, iar asta ajuta la deschiderea foliculilor de par. Lucrurile care arata carenta de Omega 3 din organism sunt scalpul uscat si aspectul tern al parului.
Spanac
Spanacul reprezinta o sursa perfecta de nutrienti. Contine vitamina B, C si E, dar si potasiu, calciu, fier, magneziu si Omega 3 (toate foarte importante pentru un par sanatos). Fierul ajuta celulele rosii din sange sa poarte oxigenul catre foliculii de par, astfel incat acesta creste mai repede si mai frumos.
Linte
Lintea este o sursa perfecta de zinc si biotina, care ajuta la sanatatea parului. De asemenea, contine proteine, nutrienti importanti pentru intarirea firului de par. Lintea poate fi consumata in salate sau supe.
Cartofi dulci
Sunt foarte bogati in beta caroten, nutrient pe care corpul il transforma in vitamina A. Deficienta de vitamina A se traduce adesea prin piele uscata, ceea ce se poate aplica si scalpului, ducand la aparitia matretii.
Sursa: agentiadepresamondena.com

Somon

Este un aliment foarte bogat in acizi grasi Omega 3. Acestia sunt buni pentru par. Au proprietati antiinflamatoare, iar asta ajuta la deschiderea foliculilor de par. Lucrurile care arata carenta de Omega 3 din organism sunt scalpul uscat si aspectul tern al parului.

Spanac

Spanacul reprezinta o sursa perfecta de nutrienti. Contine vitamina B, C si E, dar si potasiu, calciu, fier, magneziu si Omega 3 (toate foarte importante pentru un par sanatos). Fierul ajuta celulele rosii din sange sa poarte oxigenul catre foliculii de par, astfel incat acesta creste mai repede si mai frumos.

Linte

Lintea este o sursa perfecta de zinc si biotina, care ajuta la sanatatea parului. De asemenea, contine proteine, nutrienti importanti pentru intarirea firului de par. Lintea poate fi consumata in salate sau supe.

Cartofi dulci

Sunt foarte bogati in beta caroten, nutrient pe care corpul il transforma in vitamina A. Deficienta de vitamina A se traduce adesea prin piele uscata, ceea ce se poate aplica si scalpului, ducand la aparitia matretii.

Sursa: agentiadepresamondena.com

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Informatiile zilei

Raed Arafat: "Dacă nu ne vaccinăm împotriva gripei sezoniere, vom avea două boli care amândouă ucid"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Beauty

Parteneri