Stilista a explicat ce presupune munca de influencer.
Adina Buzatu a fost invitată în cadrul emisiunii „PlayIT”, difuzată pe Kanal D2, dar și pe canalul de YouTube WOWnews, acolo unde a vorbit deschis despre meseria de influencer, explicând de ce nu vrea să se îndrepte către acest domeniu.
Adina Buzatu refuză să fie considerată un influencer
Stilista este foarte activă în mediul online, acolo unde își promovează brandul de haine și oferă sfaturi prețioase de stil. Cu toate acestea, Adina Buzatu nu vrea să se considere influencer, deoarece, spune ea, nu are timp și nu poate promova lucruri în care nu crede.
„ Eu nu sunt considerată influencer și nu vreau să fiu influencer, tocmai pentru că muncesc foarte mult în domeniul meu și nu am timpul necesar să îl dedic acestei laturi.
Atunci, prefer să refuz contracte tocmai din acest motiv. Bine, mai am și obsesia că eu nu aș face reclamă decât pentru ceva ce îmi place foarte mult. Dacă nu îl folosesc, dacă nu cred în produsul ăla, pot să îmi dea orice pe lumea asta. Mi se întâmplat de foarte multe ori și am refuzat, pentru că dacă eu nu mănânc produsul ăla, dacă eu nu beau chestia aia, dacă eu nu mă îmbrac cu treaba aia, de ce să vorbesc despre ele când eu nu le cunosc? Și la produse cosmetice, la servicii, la orice fac reclamă, sunt lucruri