3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog


Care a fost ultima data cand ai avut grija de organismul tau si ai trecut printr-un proces de detoxifiere?


In articol:

3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog. Care a fost ultima data cand ai avut grija de organismul tau si ai trecut printr-un proces de detoxifiere? Sau ai consumat mai degraba multa cafea, zahar si prea multe fainoase, astfel ca efectele adverse ale acestor excese au inceput sa se resimta sub forma de dureri?  O digestie sanatoasa nu inseamna doar o viata lipsita de crampe abdominale, balonare si constipatie. Sistemul digestiv influenteaza tot organismul, inclusiv echilibrul hormonal, aspect esential pentru sanatatea femeii. Iata cateva recomandari pe care ar trebui sa le respecti, daca iti doresti o detoxifiere asupra corpului tau si sa te simti mai bine.

3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog

3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog

[Sursa foto: PixaBay]

Ia suplimente cu prebiotice, probiotice si antioxidanti

Orice medic gastroenterolog iti va spune sa incluzi in alimentatie 3 elemente de baza pentru un sistem digestiv sanatos.

Vorbim despre suplimentele cu prebiotice, probiotice si antioxidanti.  Prebioticele si probioticele ajuta la mentinerea unui sistem digestiv mai sanatos prin eliminarea toxinelor. Poti include in alimentatia ta usturoi, fasole, linte, mazare si grau integral. Nu uita de alimente fermentate precum iaurt si muraturi. Antioxidantii te ajuta enorm in combaterea stresului oxidativ si sunt esentiali pentru organism. Consuma cu incredere turmeric, zmeura, afine, spanac, ciocolata neagra, somon, ardei gras. Toate aceste alimente te vor ajuta sa ai o digestie mai sanatoasa.

3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog

3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog

[Sursa foto: PixaBay]

Practica miscarea cat mai des

Obiectivele marete de fitness sunt cel mai probabil inutile si mai rau te frustreaza. Ar trebui mai degraba sa optezi pentru cele mai simple activitati, cu mar fi sa urci pe scari acasa mereu, daca nu locuiesti mai sus de 4, sa faci plimbari in aer liber cu prietenele tale, o sesiune de yoga. Sunt atatea activitati pe care le poti incerca si care nu te vor frustra.

Te vor ajuta mult la digestie.

 

3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog

3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog 3 obiceiuri pentru o digestie usoara, spuse de un gastroenterolog 

[Sursa foto: PixaBay]

Apeleaza la cateva tehnici de relaxare

Stresul afecteaza foarte multe functii ale corpului, printre care si digestia. Constipatia, diareea sau disconfortul la nivel abdominal iti pot ingreuna viata si da, pot aparea de la stres. Cauta sa te relaxezi un pic mai mult si adu-ti aminte ca viata este frumoasa si ai multe motive pentru care sa traiesti.

Citeste si: Cum să scapi de tentația de a mânca nesănătos

Citeste si: Snack-uri delicioase pe care le poți prepara acasă

 

 


Abonează-te pe

Citește și:

"Dacă aș fi avut nevoie, m-aș fi dus la bancă să iau din banii mei, nu că am împrumutat" Ce pensie are Mioara Velicu. Artista a avut o primă reacție la zvonul că s-ar...

O mai recunoști?? Cântăreața e de nerecunoscut din cauza unei boli incurabile

Decizia radicală luată de Alina Sorescu, în plin proces de divorț: „Am decis să plecăm”

Anunțul făcut de Irina Fodor, după ce a dispărut din mediul online: „O furtună emoțională ce a trebuit gestionată”

Cum să te pregătești pentru solar. 5 sfaturi dacă alegi bronzarea artificială

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Beauty
De ce se pune zahăr în șampon, înainte să speli părul
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri