|| NOTEAZĂ || Cât timp fierbi corect un ou


Pașii pe care trebuie să îi urmezi în funcție de cât de moi sau tari, îți dorești să fie ouăle fierte. Cât timp fierbi ouăle


In articol:

Cu siguranţă ai fost de multe ori în situația în care ţi-ai dorit să mănânci un ou moale şi l-ai fiert prea mult.

Procedura de fierbere pentru ou poate fi uşor de îndeplinit şi tot ceea ce trebuie să faci este să urmăreşti câţiva paşi simpli. Așează oul într-o cratiţă şi adaugă apa astfel încât să îl depăşească cu 2 – 3 cm.

Câte minute fierbi un ou în funcţie de cum îţi doreşti să îl consumi

Cat se fierb ouale pentru oua umplute

Citeste si: Când e bine să vopsești ouăle de Paște. De ce se vopsesc ouăle de Paște?

4 minute: gălbenuşul este lichid și albușul moale

5 minute: ou fiert moale, cu centrul ușor curgător

6 minute: un gălbenuș moale, cu o textură asemănătoare cremei

7 minute: un gălbenuş cremos, iar albuşul de ou este tare

8 minute: un gălbenuș mai ușor

9- 10 minute: ou fiert tare – perfect pentru sandvișuri cu ouă, diverse salate cu ouă sau cele mai bune variante de ouă fierte pentru Paște

După fierbere, adaugă oul în apă rece. Modifică timpul de fierbere în funcţie de cât de intens doreşti să fie fiert oul. De asemenea, în funcţie de textura oului, te poţi gândi la preparatele pe care vrei să le găteşti.

Sfaturi utile pentru fierberea oului

  • Pentru a-l decoji uşor, adăugă în apa în care fierbe puţină sare sau oţet
  • Reglează mereu focul atunci când temperatura începe să crească
  • Nu depăşi 9 – 10 minute pentru fierberea unui ou tare, pentru că rişti să capete o culoare verzuie şi gustul o să fie schimbat total
  • Toarnă apa rece peste oul fiert şi lasă-l să se răcească bine
  • Apa rece după fierbere te ajută să îl decojeşti mai uşor

Citeste si: La ce temperatură se coace pizza

cat timp fierbi un ou

Citeste si: Câte calorii are un ou fiert și câte ouă poți mânca pe zi

Beneficii ale oului

Oul are rol esenţial în menţinerea sănătății, pentru că este bogat în vitamina A, B5, B6, B12, D, E, K, acid folic, seleniu, fosfor, calciu şi zinc.

Acesta conţine acizi graşi Omega 3, acizi care au un rol în reducerea inflamaţiilor în organism, cu precădere la nivelul vaselor de sânge. Ouăle sunt o bogată sursă de proteine datorită aminoacizilor pe care îi conţin. Acest lucru înseamnă că sunt absorbite de corp repede. De asemenea, ouăle pot ţine sub control apetitul şi mai ales scad senzaţia de foame.


Abonează-te pe

Citește și:

//PREPARĂ\\ Masca de păr cu ou + miere, iaurt sau lapte

ȘOCANT! Cum făceau amor femeile în URSS 😱😱😱

//IMPORTANT// La ce temperatură se coace pizza

Cum să îți alegi corect sandalele de vară. Modele pentru 2021

|| NOTEAZĂ || Dieta Rina ziua 4. Ce fructe ai voie să mănânci

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

|| DESCOPERĂ || Cine Este Alexandru Vaida, Soţul Mirelei Vaida

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Cooking
Parteneri