Exercitiul surprinzator care ii face pe barbati sa reziste mai mult in pat!


Femeile fac adesea acest exercitiu pentru a se recupera dupa o nastere, insa, potrivit expertilor, este foarte benefic si pentru barbati.

Exercitiile Kegel sporesc placerea contactului sexual atat pentru femei, cat si pentru barbati, fiind recomandate  in tratarea ejacularii precoce, a incapacitatatii de a obtine orgasmul si a durerilor din timpul contactului sexual.

Acest tip de gimnastica ii poate ajuta pe barbatii trecuti de prima tinerete sa isi controleze erectia. De asemenea, exercitiile Kegel pot preveni unele probleme legate de prostata.

Iata ce scrie sexologul Bebe Mihaiescu in cartea sa “A face dragoste aproape perfect” despre acest tip de exercitii:

Iti spun din prima ca exercitiile Kegel – asa il chema pe domnul care le-a inventat – nu sunt usoare. Si nici grele.

Sunt pur si simplu nerusinate. Asa cum le faci tu, le poate face oricine. Simplu, eficient… perseverent. Localizezi muschii puboccigieni (PC). Cum? Iti spun eu. Mergi la toaleta si intrerupi voluntar, cateva secunde, fluxul de urina. Apoi incepi sa-i incordezi. Nu inainte de a sti ca aceste exercitii sunt de trei feluri:

Tipul I: contractii lente. Cum ti se intampla cand te uiti la televizor si adormi. Tresari, deschizi ochii si privesti un timp. Apoi iar adormi. Si tot asa. Ca executie: contracti puternic muschii pubococcigieni ca si cum ai vrea sa opresti fluxul urinar. OK. Pastreaza contractia 3-5 secunde si apoi relaxeaza-te. Repeta exercitiul si observa ca, pe masura ce il repeti, te simti din ce in ce mai sigur.

Tipul II – contractii rapide. Ca atunci cand esti grabit si umfli roata de la bicicleta. Lucrezi repede, repede cu pompa. Contracti si relaxezi alternativ muschii pubococcigieni cat poti de repede. Si cat poti de mult. La inceput. Pe masura ce numarul repetitiilor creste, te simti din ce in ce mai puternic.

Tipul III – impingeri. Ca atunci cand te opintesti sa impingi o mobila. Pentru tine ca si cum te-ai forta sa urinezi.
Atunci cand faci exercitiile, pui in actiune si musculatura abdominala si intreaga musculatura din zona bazinului.

Realizezi ce forta uriasa esti in stare sa mobilizezi?

Si acum, antrenamentul:
•    50 de contractii lente
•    50 de contractii rapide
•    50 de impingeri.

Aceasta serie o faci de cel putin cinci ori pe zi. Daca ai chef, daca esti inspirat, iluminat, poti face si mai multe serii. Te vei simti si mai bine. E dreptul tau sa te simti cat doresti de bine, de implinit. Dupa o saptamana mai adaugi inca zece repetari la fiecare dintre cele trei tipuri de contractii. Si continui asa, saptamanal, pana ajungi la serii compuse din o suta de repetari. Nu indraznesc sa spun cat de puternic si plin de forta te vei simti. Daca la capaul unei serii apare oboseala, nu abandona. Te odihnesti putin si reiei exercitiul. In exercitiul fizic se regaseste spiritul tau. Nu te opri.
Sursa: www.doctorulzilei.ro


Citește și:

Horoscop zilnic sâmbătă, 31 octombrie 2020. Află ce zodie are probleme cu stima de sine!

A murit! Gabriela Cristea este devastată! ”A făcut pancreatită...”

Andreea Bănică, atacată de fani: „De ce ai făcut aceste intervenții inutile?"

Semnal de alarmă dat de un medic de la ATI: "Trebuie să aplicăm lockdown..."

Elena Gheorghe, mai sexy ca niciodată în ultimul ei videoclip! A purtat...două kilograme de sclipici!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

Moșii de Toamnă 2020: iată ce tradiții trebuie să respecți în Sâmbăta Morților

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Tu & El
Parteneri