Exercitii pentru un posterior ferm! Rezultatul este garantat

Publicat la: 11:30, 24 Ianuarie

Majoritatea persoanelor de sex feminin cu care interactionez vor fesieri fermi, dar nu vor ca musculatura picioarelor sa fie mare, pentru nu vor sa isi piarda din feminitate.

Pentru a avea picioarele si fesierii tonificati, recomand trei exercitii de baza in fitness:

1. Genuflexiuni
2. Fandari
3. Indreptari

Genuflexiuni

Va sfatuiesc sa executati corect acest exercitiu, folosindu-va intai de greutatea corpului. Urmatorul nivel este sa treceti la aparatul Smith. Daca stapaniti bazele, puteti sa treceti la urmatorul nivel si sa va antrenati cu bara olimpica la liber.

Fandari

Le fel ca in cazul genuflexiunior, va recomand sa executati exercitiul in fata oglinzii, pentru o executie cat mai corecta si ampla. Daca nu va puteti tine echilibrul, stati cu o mana pe un perete/punct fix. Fandarile se pot executa si cu ganterele, la aparatul Smith sau cu haltere.

Indreptarile

Recomand ca acest exercitiu sa se execute sub supravegherea unui specialist, pentru ca riscati sa va accidentati pe masura ce cresteti greutatile de pe bara. Lucrati aceste exercitii in cadrul aceluiasi antrenament sau, daca va este dificil, grupati indreptarile cu antrenamentul de spate.

Sursa

Daca ti-a placut acest articol, spune-le si prietenelor tale
ULTIMELE ARTICOLE
Natura s-a dezlantuit in nordul tarii. Copacii au fost smulsi din radacini, iar acoperisul unei case a fost aruncat zeci de metri
Natura s-a dezlantuit in nordul tarii. Copacii au fost smulsi din radacini, iar acoperisul unei case a fost aruncat zeci de metri
X