Dieta cu kiwi inseamna detoxifiere si slabire! Scapi de un kilogram pe zi

Publicat la: 12:00, 16 Ianuarie

Sarbatorile s-au incheiat demult, dar au ramas kilogramele vizibile acolo unde nu ti-ai fi dorit: pe abdomen, maini si coapse. Dieta cu kiwi insa te ajuta sa dai rapid jos tot ce ai acumulat.

Iata ce trebuie sa consumi la aceasta dieta:

Micul dejun este la fel in fiecare zi. Ceai cu suc de portocale sau o jumatate de ceasca de cafea de orz, doua felii de paine de orz, doua lingurite de gem dietetic sau o lingurita de miere, 3 kiwi si un pahar de suc de ananas proaspat.

Luni

Pranz:

450 de grame de fructe amestecate (nu banane, struguri si nici smochine), 5 kiwi zdrobite cu blenderul, un pahar de ceai diuretic.

Gustare:

o portocala si doua felii de orez, un pahar de ceai din plante sau o cafea fara zahar.

Cina:

O salata de fenicul si rosii, 150 de grame de piept de pui cu smantana si curry, legume fierte, stropite cu cateva picaturi de lamaie, 3 kiwi.

Marti

Pranz:

100 de grame de carne de vita fiarta, o salata de legume, un smoothie de kiwi si un ceai diuretic din plante.

Gustare:

2 felii de paine integrala, o ceasca de ceai sau cafea fara zahar.

Cina:

crema de dovleac cu aroma de scortisoara, un pahar de pasta de kiwi, doua felii de paine si o salata.

Miercuri


Pranz:

60 de grame de spaghete din grau integral cu rosii cherry, o farfurie de legume fierte sau la gratar, 2 kiwi, un ceai diuretic.

Gustare:

125 de grame de iaurt, ceai sau cafea fara zahar.

Cina:

200 de grame de piept de pui la gratar cu o salata de morcovi si fenicul, smantana si sos de kiwi, 40 de grame de paine nedospita.

Joi

Pranz:

100 de grame de branza cu 200 de grame de fasole verde fiarta si doua rosii, 2 kiwi si un grapefruit roz, diuretic pe baza de plante.

Gustare:

1 pachet de biscuiti din grau integral, ceai neindulcit sau cafea.

Cina:

Supa de legume cu busuioc (fara cartofi sau fasole uscata), 200 de grame de file de somon la gratar sau la aburi stropit cu cateva picaturi de lamaie, doi cartofi fierti (50 g).

Vineri

Pranz:

50 de grame de fusilli cu ton in suc propriu, 200 de grame de salata verde si castraveti, un cei diuretic.

Gustare:

Un bol de capsuni si kiwi, un ceai neindulcit sau cafea.

Cina:

Supa crema de rosii, 150 de grame de merluciu cu rosii si capere, 200 de grame de salata mixta.

Sambata

Pranz:

50 de grame de spaghette de orez cu ulei de masline, 200 de grame de salata, 2 kiwi, un ceai diuretic.

Gustare: 1 mar.

Cina:

Crema de dovlecei, 150 de grame de cod fiert cu patrunjel si lamaie, legume la gratar (vinete, rosii, ardei, dovlecei).

Duminica

Pranz:

50 de grame de fusili cu rosii cherry, 200 de grame de salata de fructe, 2 kiwi, un ceai diuretic.

Gustare:

8 biscuiti din faina integrala.

Cina:

legume fierte, 150 de grame de dorada la abur.

Sursa: secretele.com

Daca ti-a placut acest articol, spune-le si prietenelor tale
ULTIMELE ARTICOLE