Cum sa slabesti in functie de forma corpului

Publicat la: 10:09, 24 Februarie

Te-ai intrebat de ce prietena ta poate manca cat vrea fara ca macar sa ia un gram in plus? In timp ce tu tii toate dietele posibile si parca si atunci cand nu mananci tot reusesti sa iei in greutate.

Afla cum poti slabi si tu

Silueta para


Aceasta forma se caracterizeaza prin solduri late si umeri ingusti, iar persoanele cu aceasta forma iau in greutate in special in partea de jos a corpului.

Alimentatie

Dieta femeilor cu forma corpului para ar trebui sa fie compusa in proportie de 55% din carbohidrati complecsi, 30% proteine si 15% grasimi bune. Include in alimentatia ta nuci, avocado, seminte de in si foloseste ulei extra virgin la gatit.

Asigura-ti un aport bogat de carbohidrati complecsi, prin consumul de fructe, exceptand bananele si strugurii, orez brun, cereale integrale si legume, exceptand cartofii. De asemenea, incearca sa incluzi in alimentatie si alimente bogate in fibre, precum ciupercile, cereale de orez, produsele din soia si fulgi de ovaz.

Trebuie sa ai un aport echilibrat si de proteine. Consuma peste, ton, somon, carne de pui si de curcan si carne de vita slaba. Este recomandat sa ocolesti pe cat de mult posibil grasimile, redu consumul de produse lactate.

Citeste articolul complet pe sanatate.bzi.ro

Daca ti-a placut acest articol, spune-le si prietenelor tale
ULTIMELE ARTICOLE
Povestea „elevei porno” de la tara, lasata gravida la 12 ani, dupa ce a avut relatii sexuale cu 5 barbati. Unul dintre ei a fost condamnat pentru viol
Povestea „elevei porno” de la tara, lasata gravida la 12 ani, dupa ce a avut relatii sexuale cu 5 barbati. Unul dintre ei a fost condamnat pentru viol
X